Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 13:19:27 +0200

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/14214 aadressile Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Lennusadama tänav T1 // T2 // Vesilennuki tn 12 // Vesilennuki tänav T3, 
Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Kalaranna tn 28 // 
Kalaranna tänav T12 // T2 // Lennusadama tänav T1 // T2 // Vesilennuki tn 12 
// 6 // Vesilennuki tänav T1 // T2 // T3 (Kaugküttetorustik, 
Kaugjahutustorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27201520>  (menetlus nr: 
464497), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister